Druk Bezig

Geen idee wat er mis is, maar ik zie geen van mijn blogs als ik ga kijken op EenNieuweStart. Ik kan ze pas zien als ik via de tags ga zoeken. Het zal wel ergens een instelling zijn die ik niet goed heb gezet, maar tot op heden heb ik de fout niet kunnen ontdekken. Maar goed, toch maar blijven schrijven.

Druk Bezig.
Ja dat ben ik op kunstzinnig gebied.
Ik ben nog steeds heel druk met mijn 2de altered book.
Ik probeer er allerlei nieuwe dingen in uit en geniet. Ik laat er lekker nog niets van zien. 😉
Behalve dan 2 tekeningen die ik in mijn tekeningen-archief vond en die ik in dat boek ga gebruiken.
Ik maakte beide tekeningen in 1987.

IMG_2638IMG_2639

 

Al doende kwam ik drie kunstknipwerken tegen.

Ik weet niet meer wanneer ik die geknipt heb. Wat ik wel weet is dat ik die met allerlei gebouwen uit Rotterdam als laatste heb geknipt. En dat is een eigen ontwerp. De draak en het meisje zijn naar een voorbeeld gemaakt.

IMG_2640 IMG_2641 IMG_2642

 

Tja, ik had me voorgenomen om geen kettingen meer te maken tenzij ik er een opdracht voor had.

Maar ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. En daarom was ik toch weer een paar dagen zoet met het maken van onderstaande steampunk ketting.

Zie je dat op de radertjes nog weer hele kleine radertjes zijn geplakt?

De versiering onderaan bestaat uit een kaurie-schelp en een zoetwaterparel.

IMG_2644

te koop voor € 20,00

steampunk with kaurie-shell and fresh-water-pearl

Laat me svp weten wat je er van vindt.

One thought on “Druk Bezig

Leave a Reply

