Altered Book 2 deel 1

Na wat weken prutsen is het 2de Altered Book klaar !
Het is niet in alle opzichten geworden wat ik hoopte, maar ik heb er wel veel van geleerd.
Onder andere dat het moeilijk is foto’s te nemen als je met 1 hand het boek open moet houden ;).
En foto’s, daar heb ik er bendes van gemaakt om hier zoveel mogelijk van het boek te kunnen laten zien.
Wel in afleveringen, vandaar dat hier in de titel deel 1 staat.
Om te beginnen een foto van de voorkant en een van de achterkant.

voorkant

voorkant

Zoals jullie zien heeft het boek de titel Steampunk ( al is dat niet het enige onderwerp waarover het boek gaat).

Om het steampunkgevoel te versterken heb ik over de voorkant van de kaft koperdraden gespannen. De kralenversiering aan de zijkant heb ik in hetzelfde kleurenschema gehouden.

achterkant

achterkant

De achterkant  spreekt denk ik voor zich.

Wat denken jullie er van?

Zie hier deel 2/part 2   : https://eennieuwestart.wordpress.com/2013/01/31/altered-book-2-deel-2/

One thought on “Altered Book 2 deel 1

  1. Pingback: De eerste 2 foto’s… | aandeketting

Leave a Reply

