Kaartenrekken

Ik was op zoek naar betaalbare rekken voor de wenskaarten die ik maakte en nog steeds aan het maken ben.
Googlen met afbeeldingen. De leukste en betaalbare bleken die van de Hema te zijn.
Oei een aanbiieding in september en dus allemaal uitverkocht. Maar je kon per email melden als je geinteresseerd was en dan kreeg je bericht als ze er weer waren… wel €4 duurder..
Okee het bericht kwam op een ochtend toen ik me erg beroerd voelde en terug naar bed ging. Toen ik er ‘s middags aan toe was waren ze alweer uitverkocht, maar hoera, ze hadden ook nog grotere rekken en die kon ik ook wel gebruiken.

Door een of andere maffe toestand met de levering kreeg ik niet 1 rek maar 2 ( God is met de kunstenaars ! 🙂  ).

De laatste dagen was ik bezig er iets toonbaars van te maken en door middel van een in een spiraal gesneden schoonmaak-azijn-fles ( scrabble-woord? ) hing ik er ook nog een aantal wire-hangers in.

Jullie kunnen alle foto\s ervan belijken in het a;bum ‘Cards”  op mijn Photobucket-verzameling:

http://s495.beta.photobucket.com/user/cecile53/library/#/user/cecile53/library/Cards?&_suid=1360879557336020227139617158857

maar hier in ieder geval  één foto:

cards   kaarten

cards kaarten

7 thoughts on “Kaartenrekken

  1. Ziet er heel netjes uit zo.
    Je brengt me op een idee, is ook wel iets voor ijn encaustic art kaarten.
    Bedankt voor het idee, leuke kaarten ook overigens.
    Groeten Erika.

    Like

    • hoi Erika,
      fijn dat ik je op een idee heb gebracht 🙂
      En dank je voor het compliment voor mijn kaarten.
      Telt dubbel nu het van een mede kaartenmaakster komt 🙂

      Like

      • Ik ga zeker op pad om een rek te scoren, blijft mijn werk mooi en het ziet er kek uit.
        wat ik op de foto kan zien is links de kaart love is in the air echt een blikvanger “voor mijn ogen “.

        Like

  2. Als de hema de kaartenrekken nog heeft dan kan je het best kijken op de online-winkel van de hema. Mochten ze uitverkocht zijn dan kan je je via email laten waarschuwen als ze ze weer hebben.
    Love is in the air is vooral een zen-tabgle-doodle-kaart met maar 1 stempel. Bv via Pinterest kan je heel veel zentangle- en doodle-patronen vinden. Erg verslavend om te doen. In mijn 2de altered boek heb ik veel zen-tangles gebruikt en ook in boek 3 ( en 4) zullen er weer de nodige komen.
    Zou je het leuk vinden om een soort gast-blog hier te schrijven over het maken van kaarten met was?

    Like

  3. Pingback: Hete was « Atelier Cécile

Leave a Reply

