Tadah de vogelvilla ! The birdhouse-jewelry-display

Ja, ZON! En geen sneeuw.., dus eindelijk foto’s van de vogelvilla die ik heb gemaakt om kettingen en hangers op tentoon te stellen .

jewelry display, birdhouse

jewelry display

De kleuren zijn heel zacht en ik heb op sommige plekken wat vegen aangebrcht om het ding ouder te laten lijken. Stempels ( stamps) op de buitenkant en dakjes gemaakt van een aluminium serveerschaal. De ‘rommeltjes’ binnen in de vogelvilla zijn onderdelen van een led-lichtjes-ketting.

De zijkanten:

birdhouse side

zijkant vogelvilla

Om onduidelijke redenen wil de foto van de andere zijkant hier maar niet zichtbaar worden.

En nog wat details:

wirework

gedraaid metaaldraad voor een kerkraam-achtig effect

entree birdhouse

entree

( het  mozaïek is een paar jaar terug door mij gemaakt op een oud houten tuintafeltje. Het hout  was erg gespleten. Maar jammer genoeg laten steeds meer steentjes los. De methode is niet echt geschikt voor buiten, zo blijkt. )

Hoe vinden jullie de vogelvilla?

-0-

In mijn vorige blog hier vroeg ik jullie wat een goede verkoopprijs zou zijn voor mijn eerste grote prent.

Niemand reageerde daarop.

Nu zit ik me af te vragen of jullie te beleefd zijn om te zeggen: “Cécile, voor die prent zou ik  nog geen stuiver willen betalen”  of dat jullie de pren niet goed konden zien en daarom zwegen.

Vandaar nu een buitenfoto van de nu ingelijste prent en nogmaals de vraag: “Wat vinden jullie dat ik ervoor vragen kan?”

autumn print

prent autumn

In de garage hangen en liggen veel schilderijen op canvas-boards, volgekalkt met Bob-Ross-achtige bos- en bergtaferelen en heel veel noorse fjorden. Geschilderd in 1998 en 1999.

Ik ben begonnen met het overschilderproces. Mijn mixed-media-kunsten een steviger basis geven dan papier. Dit eerste werk is steampunk gebaseerd.

mixed media steampunk

mixed media steampunk

mixed media steampunk close up

mixed media steampunk close up

Hierbij de vraag: lijkt dit kunstwerk jullie waard om ingelijst te worden?

Last, but not least :  Eén foto van de resultaten van  2 verschillende technieken, prenten maken ( met inkt en embossingpoeder) en sieraden maken ( acrylhangers dit keer).

Ik ben benieuwd hoe jullie ze vinden.

paperwork and dangles

papierwerk en hangers

Zoals jullie hebben kunnen zien waren het voor mij creatieve paasdagen… koud rotweer heeft zo zijn voordelen…;)

Ik kijk uit naar jullie opbeurende of pijnlijk eerlijke reacties!

En ik zou het fantastisch vinden als jullie aan vrienden vragen om ook eens op deze blog te kijken en ( het liefst) deze blog te gaan volgen. :):):):)

4 thoughts on “Tadah de vogelvilla ! The birdhouse-jewelry-display

  1. Ik heb het gelezen dat je vroeg wat kan ik er voor vragen.
    Die vraag vind ik moeilijk, het is een mooi schilderij het ziet er prima uit.
    Maar om nu een prijskaartje aan een ander zijn werk te hangen, dat is niet mij.
    Als je het zelf in een winkel zou zien hangen, voor welk bedrag ging je dan overstag en nam je het mee.
    Misschien is dat de juiste meet methode om er een prijs kaartje aan te hangen.
    Wel vind ik: dat het door de kleurstelling, geschikt is voor meerdere ruimtes en doelgroepen, dat verhoogt toch de prijs.

    Suc6

    Like

  2. dank voor je reactie Erika 🙂 Voor welke vragprijs zou jij overstag gaan ( er van uitgaande dat je geld genoeg hebt om aan kunst uit te geven) ?

    Like

  3. hoi Cecile,

    wat is kunst je waard… kijk je dan naar de uren/ materialen die iemand investeert of let je ook op een gevoelsmeerwaarde….. Ik kijk nooit naar prijzen van kunst dus ik zou er geen pijskaartje aan durven hangen. en het lijkt me moeilijk om dat te doen. Misschien dat Monique er kijk op heeft?

    Bert

    Like

Leave a Reply

