Gelukt

Zoals beloofd hierbij de blog over een paar van mijn wel gelukte projecten. Weinig woorden en veel plaatjes. Wel een vraag aan het einde van deze blog.

Achter glas fotograferen vind ik nog steeds moeilijk en op de een of andere manier krijg ik de objecten ook nooit midden in de foto, dus excuses voor de foto-kwaliteit.

vakjes passpartout

vakjes passpartout

Tijd is …..

soft toned

tulpen enzo uit Amsterdam

detail tulpen

 Zo dat waren er een paar.

Nu mijn vraag:  Tijdens de open-atelierdagen kreeg ik veel vragen over mijn altered books.

Over de bedoeling ervan… Verbijstering als je antwoordt dat je een boek ‘alleen maar’ verandert omdat je er primair iets moois om naar/in te kijken van wil maken en dat je misschien secundair een verhaal te vertellen hebt.

Ook vragen over hoe je zoiets nu maakt.

Momenteel ben ik met mijn zesde boek bezig.

Het gaat erg langzaam want veel elementen die ik er in wil stoppen heb ik nog niet in de juiste vorm kunnen vinden.

Lijkt het jullie leuk om af en toe eens foto’s te zien van hoe sommige pagina’s – of de binnenzijde van de voorkant- eruit zien voor ik ze afgewerkt heb?

3 thoughts on “Gelukt

  1. Pingback: De omgeving | aandeketting

Leave a Reply

