6de altered book (2)

Om 23.00 u gaat het goedkope electriciteitstarief in.   Dan pas kan ik de afwasmachine aanzetten (die we anders zelden gebruiken, maar we hadden een reuze afwas doordat ik vanmorgen vroeg heel veel rabarber tot moes kookte, deze te nat was om in te vriezen en ik dus zeven en vergieten gebruikte en pollepels en kannen en…). Ik heb dus nog 15 minuten om nog een blog te maken over het zesde boek.

tissuepaper

tissuepaper

De dubbele pagina heb ik eerst bedrukt met zg  tissuepaper.

Daarop plakte ik weer stukjes papier, gebruikte inkt om de kleur plaatselijk subtiel te veranderen en ik plakte er twee foto’s op. De rechterpagina kreeg een tabje en twee houten kersjes mee.

Beide dames tonen ‘opschik’ , maar meer verschillend kan het haast niet.

 

Het boek wat ik aan het veranderen ben is ‘A consience history of english painting ( diverse auteurs). Verderop zien jullie nog stukken daarvan die in onveranderd wil laten omdat ze passen bij het thema Opschik.

Het boek meet dicht  21 x 15 cm.

 

wordt vervolgd.

One thought on “6de altered book (2)

Leave a Reply

