6de altered book (4)

weer twee pagina’s die ik ‘klaar’ vind.

2 paginas

2 paginas

 

De zwart-wit-foto is  een complete pagina uit het boek, op zijn plaats gelaten, met een rose scheursel-sentiment er op.

De tweede pagina heb ik helemaal overplakt met blauw-groen-papier ( wat ik erg lelijk vind, een zwart tabje er op ( wat ik mooi vind) en daarop een roze zakje.

klittenband

klittenband

 

Het roze zakje zit met klittenband op de pagina vast.

IMG_2892

In het zakje zit  een ‘tag’met daarop een kleine foto.

Wordt vervolgd

2 thoughts on “6de altered book (4)

  1. Hei Cécile, ik zou wel ‘ns zo ‘n boek willen bekijken.Jouw stek ligt wel zo ‘n 350 km van mijn voordeur. Een filiaaltje openen in Vlaanderen. Cécile goes Flemish 😉

    Like

  2. Kom vakantie vieren in Friesland, Ludwig 🙂
    Mooie landschappen, oude stadjes, weidse vergezichten, wat bos en heeeeel veeeeel water.
    En met slecht weer kom je hier altered books enzo bekijken en koffie drinken en zo.

    Like

Leave a Reply

