Configuration box by Tim Holtsz

Tim Holtsz is de artisitiek directeur van Ranger Products.
Ranger products maakt ondermeer vele soorten inkten, inktwerktuigen, inktsprays etc.
Tim Holtsz ontwierp oa met fabrikant Sizzix de Vagabond, de machine waarover ik al eerder schreef en waarvan ik helemaal gek ben.
Onder Tims naam brengt Ranger allerlei produkten uit die ideaal zijn voor scrapboekers en multimedia-artiesten zoals ik: mooi papier, mini-nietjes, mini-flesjes, mini-paperclips en noem maar op. Ook drie maten configurationboxes maken deel uit van die lijn.
Voor het onderstaaande project gebruikte ik de middelste maat configuratiom box en ik liet er drie kleine vakjes uit.

configurationsbox tuinieren

configurationsbox tuinieren

Het is een box geworden speciaal voor menen die het leuk vinden om te tuinieren en de tuinproducten weer te gebruiken om allerlei bijzondere azijnen en oliën te maken.

detail configurationbox

 

In deze configbox zijn dat dille- en dragonazijn en rodepeperolie.
In het echt heb ik dit jaar dragonazijn gemaakt en bieslookbloemenazijn. En er staan er nog meer op het programma.
Maken jullie weleens azijnen op kruidenbasis ?

Hoe dan ook, het maken van deze configuratiebox vond ik zo leuk dat ik een vorige gesloopt heb en die opnieuw heb ingericht. Maar daar heb ik nog geen foto’s van, dus die komt later.

3 thoughts on “Configuration box by Tim Holtsz

  1. Pingback: Shadowbox | Atelier Cécile

Leave a Reply

