Altered book (7)

Hoi Bloglezers en -lezeressen,
ook aan het genieten van het zomerse weer?
Omdat ik een vitamine-D-tekort heb probeer ik met zonneschijn zoveel mogelijk buiten te zijn.
Daar geniet ik best wel van, maar ik ervaar ook een tekort aan knutseltijd.
Niet dat er echt een tekort aan knutseltijd is, maar het is meer dat ik met teveel projecten bezig ben.
1- Het 6de altered boek, waaraan ik weer wat kon doen en waarvan ik jullie zo direct weer iets laat zien.
2- een schilderij op een doek waarop ik ooit eens een mandala voor mijn man schilderde. Nu hij mijn ex-man wil worden wil hij de mandala ook niet meer. Ik wil er een schilderij ( mixed media) van maken over de essentiële levensbenodigdheden van een mens. Schone lucht, schoon water en voedsel komen natuurlijk bovenaan, maar een dak boven je hoofd is, zeker in koudere en natte klimaten, ook aardig essentiëel. Ik besloot een dak van ribbelkarton te maken en dat karton spuiten leverde een interessant patroon op op het papier waarop ik het karton had gelegd.
– Dat papier is nu project 3 waarmee ik bezig ben.
– Project 4 is altered book 7.
Ugh, ja, eindelijk heb ik het terug en ik kon niet laten ermee te beginnen.
Ik had er al zo lang over nagedacht en had er al zoveel voor verzameld.
Het is al bijna klaar, maar ik loop vast op een uitgevallen printer.
Het kreng weigert nu gewoon zwarte lettertjes te printen omdat de kleur licht cyaan op is!
Zo iets is toch om gek van te worden?
Hier in het dorp is het benodigde inktpatroon niet te krijgen; ik moet het dus online bestellen, maar ik vergat M&M te vragen wat ook al weer de goedkoopste webshop voor dat merk printerinkt is.
Waarom ik geprinte tekst nodig heb?
Omdat altered book 7 een vrij wetenschappelijk boek is en ik een aantal foto’s er in wil toelichten.
Het vijfde project… ja dat is nog supergeheim! Ik kan er alleen van zeggen dat het gaat om de optocht-wagen van onze straat. Als je mijn andere blog ( AanDeKetting) niet volgt, dan denk je: ‘waar gaat dit over ? ‘ . Google dan maar op allegorische optocht en St Nyk en bekijk dan duizenden afbeeldingen op het internet.

okee en nu weer het 6de altered book.

IMG_2907

 

 

 

 

 

IMG_2909

 

IMG_2910

 

De diversiteit van opschik.

Dat was het weer voor vandaag.

tot de volgende keer 😉

 

2 thoughts on “Altered book (7)

Leave a Reply

