6de altered book (9) en Jaarmarkt

Door mijn blog bladerend zag ik dat ik met de titels dom bezig ben geweest. Er is een blog met de titel “altered book 6 (7)” en een titel”altered book 7″.

Die laatste had moeten zijn: “^de altered book (8) “.

Vandaar dat dit deel 9 is.

Eén foto daarvan dit keer, de laatste van het boek in wording, ik schiet er nu genoeg mee op om tztz nog wat foto’s van het afgemaakte boek te plaatsen.

IMG_2915

 

Dit is een pagina waarbij ik niet goed bezig was. Ik wilde verdiepingen in het papier maken om 2 ringen in te huisvesten, maar ik was al te dicht bij het einde van het boek en dus werden de uithollingen niet diep genoeg.

Ik heb dat enigszins kunnen corrigeren door op die pagina een hele dikke tab te plakken.

 

Als toetje een foto van de kraam die ik dit jaar op de jaarmarkt had ( en die Monique voor me inrichtte ). De foto is ook door haar gemaakt.

jaarmarkt 2013

Leave a Reply

