Steampunk II

Dit is het eerste altered book dat ik, ondanks de problemen er mee ( zie hier : https://eennieuwestart.wordpress.com/2013/08/11/alweer-een-boek/ ), gemaakt heb om te verkopen.

Het sluitingsbandje is niet van leer maar van geverfd grungepapier. Mooi om te zien, maar het bleek niet sterk genoeg voor meerdere keren open en dicht.

front

front

Vandaar dat de voorkaft er nu zo uit ziet:

herziene voorkaft

Niet echt mooier, maar wel steviger.

Hieronder laat ik jullie de achterkant zien met de rug en de foto’s van alle bladzijden.

back and spine

blz 3 en 4

blz 5 en 6

blz 7 en 8

dieptewerking pag 8

pag 9 steampunk halsketting

pagina 10

blz 11 en 12

blz 13 en 14

detail

rechter achterblad

Ik hoop dat jullie met commentaar ( positief of negatief) hieronder willen reageren.

Het boek Steampunk II  is te koop voor  80 euro inclusief verzendkosten binnen Nederland.

6 thoughts on “Steampunk II

    • dank je voor je reactie erika 🙂
      elke reactie geeft me weer moed om door te gaan en ik waardeer het zeer dat je zo trouw op mijn blog reageert:)
      Het is idd veel werk, vooral de voorbereidingen om dingen in het boek te kunnen plakken of tekenen.
      Maar zowel het verzamelen van de dingen die ik in het boek wil hebben, het maken van dingen, zoals de zg ‘metalen’ oppervlaktes als het knippen, plakken, nieten etc is gewoon erg leuk 🙂

      Like

  1. Die altered books laten me niet los. Ik zou er graag een cadeau doen aan mijn dochter op haar verjaardag op 21 maart. Belangrijke vraag is natuurlijk als héél mijn spaarvarken er moet aan geloven. M.a.w. wat moet ik daarvoor neertellen? Laat je iets weten?
    Groeten, Ludwig.
    Ludwigdelatter@gmail.com

    Like

    • Hoi Ludwig,
      hiermee voel ik me erg vereerd.
      Ik heb je een email gestuurd met de gevraagde info en met vragen over wat voor een boek het moet worden.
      Ik hoop dat ik een boek naar tevredenheid van jou en je dochter kan maken 🙂
      groeten,
      Cecile

      Like

Leave a Reply

