Shadowbox

In april ( https://eennieuwestart.wordpress.com/2013/04/28/kunst-explosie/) liet ik de eerste shadowbox zien die ik maakte.

Onderdelen daarvan gebruikte ik weer in de configurationbox over tuinieren die ik later maakte ( https://eennieuwestart.wordpress.com/2013/06/28/configuration-box-by-tim-holtsz/).

Het oude shadowboxje veranderde ik, maar ik vergat er steeds foto’s van te nemen. Vandaag die ommissie hersteld.

Hieronder foto’s van de shadowbox gewijd aan Dumbledoor & Daughter, praktijk voor tover- en lichttherapie ( aangesloten bij de unie van erkende tovenaars).

Geprobeerd alles een beetje in de shabby-chique-style te houden.

Tovertherapie

Hieronder foto’s van details. Jammer genoeg kon ik geen foto’s maken zonder flits, daardoor komt het brandende lampje ( van Tim Holtz) niet goed uit.
Zonder flits gloeit het halletje helemaal roodbruin op door de glionsterende wanden en vloer,

entree

 

 

 

 

invisible glares

 

 

spells and the secret of the breeding of dragon-eggs

 

danger!

 

de staf uit de entreehal is uitneembaar

 

longlivity-tea

 

 

Ik had veel plezier bij het bedenken wat ik in de vakjes zou stoppen.

Overigens ben ik weer bezig met een nieuwe shadowbox/configurationbox.  Eentje vol huisjes dit keer.

One thought on “Shadowbox

Leave a Reply

