Steampunk-Wijnkist

Wat een ontdekking was het toen ik op Pinterest de categorie ‘Altered Art” ontdekte.
Nooit eerder wist ik dat het veranderen van muizenklemmen in memohouders ook al Kunst was.
En het beschilderen van wijnkisten ook.
Op de pagina ‘over mij’ beloofde ik om de foto’s van de eerste wijnkist die ik bewerkte hier te tonen.
De foto’s zijn slecht, de kist staat half in de zon ( de top) en half in de schaduw ( onderkant).
Toen mijn moeder de foto’s zag vroeg ze: “Wat is dat?”
“De eerste wijnkist”, antwoordde ik.
“Maar die is in het echt veel mooier ! “, riep ze uit.
Ja dat vind ik ook, maar ja, ik en fotograferen van dingen…..
Nou ja, hopelijk kunnen jullie toch zien dat er op gestemp[eld is, geverfd en geplakt en dat het een steampunk-thema is.

IMG_3489IMG_3490IMG_3491

 

 

IMG_3492IMG_3493

 

De kist is overigens te koop. voor maar 35 euro excl verzendkosten

3 thoughts on “Steampunk-Wijnkist

  1. Een moeder is (meestal) eerlijk, dus ik geloof ook dat de kist mooier is in het echt! Wat leuk dat ze je werk bewondert en het ook zegt, meer heeft een dochter niet nodig om door te gaan..
    Ja en een blik op Pinterest en je weet dat je niks meer mag weggooien, je kan idd alles alteren behalve…jezelf hihi.
    groetjes!

    Like

    • hoi Kathleen,
      hihihi, nou ja, er bestaat zoiets als botox en nog erger ‘facelift” of nog erger soms: plastische chirurgie. Dat ‘altered’ mensen nogal. In ieder geval van buiten.
      groetjes.

      Like

  2. Pingback: Wijnkist 2 | Atelier Cécile

Leave a Reply

