Natuurspotters logboek

Gallery
Info
1 Comment
  • Op 8 maart had ik het hier over het altered book over de natuur wat ik aan het maken was.

    Nu is het klaar.

    In het boek zit een half pak indexkaartjes en veel zakjes met labels en tags die men zelf kan beschrijven of van een foto voorzien.

    Ook zijn er bladen die weliswaar bewerkt zijn, maar die ik vlak heb gehouden ( zoals bv de dubbele pagina met  de foto van een kleurrijke avondlucht ) zodat men daar desgewenst  ook dingen kan opplakken.

    In dit boek heb ik veel gebruik gemaakt van knipvellen met afbeeldingen van schelpen, blaadjes, bloemen, insecten, potloden, loupes , vogels, eitjes en noem maar op. Veel knipwerk met een heel klein schaartje, Met de roze bloem op de titelpagina ben ik alleen al een uurtje bezig geweest.
    Voor het maken van dit boek heb ik ook speciaal wat (TH) stempels aangeschaft van vogels, eieren, een veer en een nest.

    De bestelde die voor een zwerm zwaluwen is jammer genoeg niet op tijd gearriveerd. Maar wie weet komt hij nog voor het boek verkocht is.

    Want ja, ook dit boek is te koop.

    Hoewel er erg veel werk in is gaan zitten vraag ik er maar  60 euro voor, want het papier van dit boek liet zich niet mooi  plakken en daardoor loopt de inhoud soms wat scheef.

     

  • One thought on “Natuurspotters logboek

    Leave a Reply

    