Het is mijn stijl niet….

Omdat ik niet verder kan met het in opdracht te maken veranderde boek ( ik krijg van de opdrachtgever maar geen antwoord op een paar vragen over voorkeuren en ik vind het opdringerig om er nog eens om te vragen) nog maar een ‘zakjesboek’  gemaakt.

Het vorige zakjesboek was vrij strak van opzet. ( zie hier)

En dit albumpje ( het  is nog kleiner, maar 14,5 bij 15,5 cm ) is helemaal niet strak! Er zitten zelfs papieren bloemen op de voorkant!

Het is mijn stijl niet!

Het zijn mijn kleuren niet!

En toch vind ik het en schattig boekje geworden.

Dit keer zitten er minder labeltjes in, net genoeg om te tonen dat het allemaal vakjes/zakjes zijn. En 2 leuke kadootjes voor de koopster of koper.

Ja het is te koop. Voor  12 euro excl verzendkosten.

voorkaft

voorkaft

achterkaft

achterkaft

IMG_3553 IMG_3554 IMG_3555 IMG_3556 IMG_3557 IMG_3558 IMG_3559 IMG_3560 IMG_3561 IMG_3562 IMG_3563 IMG_3564 IMG_3565 IMG_3566 IMG_3567

 

 

Hoe vinden jullie het boekje?

 

4 thoughts on “Het is mijn stijl niet….

  1. Ik vind het een mooi boekje, weetje waar ik bij het kaft even aan moest denken 🙂
    aan mijn kindertijd poëzie album, vriendinnenboekjes.
    Het heeft iets meisjes meisjesachtig wat op een bepaalde manier toch heel charmant is.
    Knap hoor om iets te maken wat eigenlijk niet je eigen stijl is, maar dan toch zo in elkaar te zetten dat je een ander ermee kan beroeren.
    Mijn complimenten weer een top werk 🙂

    Like

  2. Cécile; al is het niet je stijl, het boekje oogt echt lentefris en zomerswarm en het heeft ook mogelijkheden om er zelf nog iets mee te doen. Het bobbelpapier hou ik niet zo van maar er zitten pagina’s in die je bewerkt hebt met prachtige kleurencombinaties en bloemetjes en ornamentjes. En ik durf wedden dat jij zelf heel mooie vlindertjes kan tekenen!
    Groetjes en fijne paasdagen,
    Kathleen

    Like

    • Kathleen, dank voor je complimenten:)
      De ‘achtergronden’ voor de kant en klare kleinere papierenzakjes heb ik ‘getekend’ met de stempelkussens zelf. Ik vond het effect wel leuk :).
      De bloemetjes waren wit, ook die bewerkte ik met inkt en heel veel water. hartje er in en klaar 🙂
      Ik ben ook wel happy met de kleurencombinaties.

      Like

Leave a Reply

