Seth Apter

 

Step by step the search for beauty will become the keynote of our existence.

quote by a Master of Wisdom

 

werk van Seth

Hier had ik een andere foto willen zetten naar een door Seth Apter gemaakt medaillon. Maar die foto wordt steeds maar groter dan de hele pagina en wat ik ook doe, kleiner wil het niet worden. Dus allereerst een link naar de blog waarop die foto staat:  Medaillon

Mooi he? Of vind je het juist niets?

 

Ik ben een grote fan van het werk van Seth Apter.

Ik volg zijn blog ‘The Altered Page’.

Normaal gesproken zou ik zijn blog dan ook toevoegen aan het blok hier rechts, ‘blogs die ik volg’.

Maar dat lukt me om de een of andere reden niet.

Seth Apter is een in New York wonende mixed media kunstenaar die zich inspant om de afstand tussen MM-kunstenaars en ‘crafters’ en mensen die bezig zijn met het bijhouden van art-journals te verkleinen. Hij ontwerpt ook mooie ‘stencils'( in het nederlands ‘sjablonen’) voor het gebruik in journals ( Spellbinders)  en hij gebruikt in zijn werk  bv diecuts die oorspronkelijk voor crafters werden ontworpen. Hij schrijft ook boeken en geeft cursussen.  Hij schildert zelf zijn papier, verandert de kaften van oude boeken en bindt daar dat papier dan weer in tot boek.

En hij verwerkt overal wel minstens 1 roestig item in.

Allereerst komt hier de link naar zijn blog.

Waard om heel vaak in te kijken:   The altered page

 

Verder houdt Seth een register bij met heel veel (MM)Kunst-blogs.

Er zitten nu zo’n 500 links in die lijst.

Met trots maak ik bekend dat er ook een link naar deze blog van mij staat, Atelier Cécile :). En nog bijna 500 links naar soms hele mooie sites. Ook daar valt hel veel te genieten!

 

3 thoughts on “Seth Apter

  1. Pingback: Lang Project | Atelier Cécile

Leave a Reply

