Verliefd…..

Een week of 6 geleden werd ik opeens verliefd!

Op een heel mooi papier…

Dreamer_Drive_All_Night_a1

Ik zag het online staan en voor het eerst in mijn leven dacht ik ‘ dat papier móet ik hebben’. Ik zocht internet af en kwam te weten dat het vel drive all night heette en behoorde in de papierlijn  Dreamer van 7-dots-studio.

Op de site van 7dots bekeek ik al de papieren in de lijn en ik  vond ze allemaal prachtig. O wat wilde ik graag het ‘paperpad’ hebben.

Zie alle papieren HIER.

 

Ik keek bij alle creatieve online winkels waar ik regelmatig spul bestel.

Vele winkels hadden helemaal niets van 7 dots studio en die het wel hadden, hadden maar 1 of 2 vellen van de Dreamerlijn.

 

Verder googlen en ik kwam uit bij een Ierse onlinestore, Mixed Media Place.

Ik heb zitten watertanden bij hun assortiment, zoveel dingen die hier niet te krijgen zijn.

 

Ik bestelde de paperpad en een potje verf van luminarte.

Binnen 3 dagen was mijn pakket gearriveerd… en dat was een heel wat korter tijdsbestek dan waarbinen sommige nederlandse webshops het leveren.

 

Het papier was in het echt nog mooier dan op de foto.

 

Bijna te mooi om te gebruiken…  😉

 

Kopen jullie wel eens wat in buitenlandse webwinkels?

 

4 thoughts on “Verliefd…..

  1. Mooi 🙂 jazeker lang leve internet kan ik het dichtbij halen dan haal ik het daar en anders, lang leve internet de postbode en telebankieren 🙂 geniet van het papier dan genieten wij straks weer mee van nieuwe mooie creaties.

    Like

  2. ja regelmatig koop ik zaken via buitenlandse winkels, soms software die ik kan downloaden na betaling maar ook dingen die per post of koerier thuis komen. Heerlijk makkelijk om dingen te kopen zonder dat je er de deur voor uit hoeft en dat ze ook nog bij je thuis worden gebracht.

    Like

  3. Pingback: The making of … Het maken van … | Atelier Cécile

  4. Pingback: Alchemistisch Kabinet | Atelier Cécile

Leave a Reply

