Een lang project (2)

Gallery
Info
2 Comments
  • De meeste accordeonboeken lees je eerst aan de ene kant, dan draai je het boek zo dat de achterkaft de voorkaft van het tweede deel wordt.

    Maar ik wilde een accordeonboek waarvan de voorkaft de voorkaft blijft, maar waar je door het boek ondersteboven te leggen toch het tweede deel kan bekijken.

    Na wat gepruts kreeg ik het voor elkaar door aan twe zijden verschillende kleuren lint te zetten om het boekje  mee dicht te binden.

    Het bleef wat ingewikkeld, dus daarom zette ik maar een gebruiksaanwijzing op de voorkaft.

     

    Zoals jullie zien heeft dit boekje veel weg van mijn eerdere boek ‘Kleurrijk”.

     

    Lieve mensen houdt deze blog in de gaten- nog beter: wordt een volger- want binnenkort verloot ik een van mijn kunstwerken onder geïnteresseerden.

  • 2 thoughts on “Een lang project (2)

    1. Dag Cécile,

      dit kleurrijk accordeonboekje..echt helemaal jouw stijl hé; in dit formaat is het wel mooi van toepassing!
      Je verwacht allicht weleens een foto van mijn ‘producten’, doch ik verkeer en blijf nog hangen in de experimenteerfase..er is nog zeer weinig eindproduct.
      Ik doe wel af en toe mee aan een workshop van het type ‘resultaat mee naar huis en afgewerkt’ hihi!
      En heb wel al wat geverfd papier (van de gelliplate) en wat leuke plaatjes die ik van her en der meebreng met het idee dat ik daar ooit eens iets …
      Ik knutsel wel practisch elke week samen met de kleinkinderen, daar kruipt ook voorbereidings- en werktijd in, maar is ook ongelofelijk leuk als je ziet hoe ze met hun kinderlijke fantasie de gemaakte dingen leven inblazen door ze een stemmetje te geven of er een spel mee te spelen.. We hebben onlangs ook enkele mini-dierenfiguurtjes uitgeknipt en ik probeerde met een haardroger het embossingpoeder te smelten; dat lukte niet want de lieve katjes vlogen in het rond en ik brandde mijn vingers…dus de aankoop van een heatgun dringt zich op! Een vagabondmachine zou ook leuk zijn maar is te duur voor die enkele keertjes dat ik ‘t zou gebruiken want de jongens willen elke keer iets anders maken. Mss. eens uitzoeken waar ik papieren figuurtjes ergens kant-en-klaar kan kopen.
      En ik ga (echt waar) zeker jouw tutorial eens uitproberen!
      Maar tijdens het zomeren ga ik vooral veel km wandelen en fietsen om te genieten van de natuur. En dan is er ook nog de tuin, en de een-dag-wegwezen-uitstapjes…

      vele groetjes,

      Kathleen

      Like

    2. Pingback: Edelstenen | Atelier Cécile

    Leave a Reply

    