EEN SITE VOOR MIJN KUNSTWERKEN, hulp nodig

LIEVE LEZERS,

VANDAAG BEN IK BEGONNEN MET HET INRICHTEN VAN EEN SITE WAAR IK MIJN KUNSTWERKEN TENTOONSTELLEN KAN !

ja, ja , eindelijk is het dan zover.

Over ongeveer 2 weken kan ik daar ook linken naar deze blog.. Later kan ik de site nog verder (betaald) uitbreiden tot een online winkel.

Vanmorgen ben ik druk geweest met het aanmaken van een galerij over mijn altered books.  Hopelijk heb ik vandaag en morgen tijd om ook andere dingen te tonen. Maar het is een heel werk om alles in te voeren, zelfs de maten moeten er bij.

Ik hoop dat die site een succes wordt en ik meer werk verkopen kan.

Maar… IK HEB JULLIE HULP NODIG !

Er is een soort ballotagecommissie die bepaalt of werken wel of niet op het toegangsportaal van de site EXTO mogen worden getoond.

Ja of nee wordt ook bepaald door het aantal bezoekers wat zo’n persoonlijke site  bezoekt.

Dus ik vraag jullie om de komende 2 weken ( en natuurlijk ook graag nog daarna)  zovaak mogelijk mijn deel-site te bekijken.

Je kan mijn altered books hier vinden: http://atelierccg.exto.nl/

IMG_3738

 

8 thoughts on “EEN SITE VOOR MIJN KUNSTWERKEN, hulp nodig

  1. PS Ze blijven daar maar foto’s afkeuren 😦 Sommige foto’s heb ik al 3 keer bewerkt en nog zijn ze niet goed genoeg 😦 Er mag nog geen stukje omgeving, laat staan een stukje lijst zichtbaar zijn.., zeggen ze. maar sommige foto’s waarop achtergrond te zien is mogen wel… Ik snap er niets van. Nou ja, voordeel van daar veel bezig zijn is dat ik nu heb ontdekt dat je ook een abonnement kan nemen op mijn exto-nieuwsbrief. Die verschijnt eens per 14 dagen mits er nieuw werk is geplaatst. O ja, je kan me ook aanmerken als je favourite kunstenaar 🙂 doen hoor! 😉

    Like

  2. Steampunk, Wauw!! En Herfst … Heerlijk, maar anders dan de rest. Heel mooi.

    Ik hoop voor je dat deze site een succes gaat worden. Wijnkistjes beschilderen is een leuk idee en ziet er goed uit.
    Ik heb eens een kunstenaar ontmoet die beschilderde vuilnisbakken. Die tinnen dingen met deksel van vroeger, die ken je vast nog wel.

    Liked by 1 person

    • Hoi Sandra,
      dank je wel voor je wens en complimenten.
      Vuilnisbakken zijn wat te groot voor mij om te schilderen ennuh je huis raakt er zo snel vol mee als je ze niet verkoopt ;).
      De huidige kunststof vuilnisbaken zouden echter wel opknappen van een kleurtje, wat een monsterachtige dingen zjjn dat. Maar hier zijn en blijven ze eigendom van de gemeente, dus ga ik er niets leuks op plakken.
      groetjes,
      Cécile

      Like

  3. Dag Cécile,
    ik ben al op bezoek geweest op je kunstsite! MOOI GEDAAN!
    Ik had je een mail gestuurd met de vraag of ik een account moest nemen maar heb ondertussen gemerkt dat ik door een abo te nemen op je exto-nieuwsbrief sowieso de gegevens ontvangen heb om in te loggen.
    Groetjes en succes!
    Kathleen

    Like

    • hoi Kathleen,
      fijn dat je bent wezen kijken . Dank daarvoor. En ook dank voor je complimenten..
      Ik heb je email nog niet gezien, maar ik heb vanmorgen 64 nieuwe emails, dus… Leuk dat je een abo hebt genomen op mijn nieuwsbrief 🙂 IK wist helemaal niet dat bezoekers moesten inloggen. Nou ja, het is in ieder geval wel een site waar je de werken van honderden kunstenaars kan bekijken. Volop inspiratie dus 🙂
      groetjes,
      Cécile

      Like

  4. Na ruim een maand foto’s maken en weer foto’s maken is he dan eindelijk gelukt! Vanmorgen dit emailtje in mijn postvak: “Sitehelp heeft je site goedgekeurd. Vanaf heden is je site opgenomen in het alfabetisch overzicht op Exto. Zodra de ballotagecommissie zich heeft uitgesproken over je werk krijg je vanzelf een mailtje toegestuurd.”

    Like

Leave a Reply

