Edelstenen

‘ Via Pinterest bekijk ik heel veel kunst.

En ik merk dat ik steeds meer aangetrokken wordt door abstracte schilderijen.

Ademloos kan ik zitten kijken naar een you tube filmpje waarop een schilder(es) laat zien hoe zo’n schilderij van grondlaag tot laatste verfstreek  ontstaat.

Om zo te kunnen schilderen….

 

Momenteel ben ik bezig te oefenen met het schilderen van transparante kleuren over elkaar.

‘Een lang project ‘ was daar de aanzet toe.

Het volgende schilderij heeft een achtergrond van diverse lagen doorzichtige verf, vooral geel, groen en blauw.

Ook werkte ik met vloeibare metallic acrylverven, witte inkt, bruine inkt ( met een zelfgesneden stempel) zwarter inkt en mer.

De edelstenen zijn getekend op glosspapier bewerkt met alcoholinkten.

Anders dan anders.

Ik ben benieuwd hoe jullie het schilderij ‘Gemstones’ vinden.

 

Gemstones

One thought on “Edelstenen

Leave a Reply

