Steampunklady

Hallo lieve lezers en lezeressen,

fijn dat jullie er weer zijn.

Dit keer heb ik jullie iets groter werk dan gemiddeld laten zien, nl 40 x 50 cm groot.

Er zitten zelfs echte goede foto’s bij dit keer.  Beste vriend Bert logeerde hier en maakte foto’s voor me 🙂

Nogmaals dank, Bert. 🙂

 

DSCN0462

 

Zoals jullie zien wat lampjes, splitpennen, bloemetjes, hartjes, wassers en heel veel ,, echt heeeeeeel veeeeel,, radertjes.

Bijna al die radertjes zijn van hout of karton en daarna geverfd De echte metalen objecten heb ik een spoedbehandeling roesten laten ondergaan. De randen zijn plaatselijk afgewerkt met uit koperplaat gestanste radertjes en een aantal van de bloemen heb ik ook van dat koperfolie gemaakt.

 

IMG_3799

 

De  drie hele grote raderen maakte ik van een snoepjesverpakking ( de mal) en in de luchtdrogende klei.

Ik ben aardig lang bezig geweest met dit project maar ik vind het wel mooi geworden.

Nu weer de hoogste tijd om  ‘nuttiger’ zaken te gaan doen voordat donderdag de Merke begint en het leven hier 4 dagen wel erg bruisend is 😉

 

Bedankt voor het lezen allemaal en tot gauw hoop ik.

 

Leave a Reply

