steampunklady (2)

Ik heb toch nog meer radertjes toegevoegd aan de steampunklady.

Ik hoop dat nu beter uitkomt dat  ze een rok draagt.

 

steampunklady

steampunklady

 

Ik moet haar nog op EXTO zetten.

Mijn site is door de ballotagecommissie gekomen. Ja,ja.

Geen idee uit wat voor mensen die ballotagecommissie bestaat. Ze hebben me dus toegelaten maar erg enthousiast zijn ze niet over mijn werk.

Het hoogste cijfer wat je ergens voor kan krijgen is een 5, dus het is iets minder erg dan het op het eerste gezicht lijkt.

Hun oordeel is:

 

 

Wat vinden jullie daarvan?

 

6 thoughts on “steampunklady (2)

  1. Gefeliciteerd met je site!
    Je lijkt wat teleurgesteld in het oordeel van de commissie. Waarom? Je hebt je doel bereikt en dan is het oordeel van de commissie niet meer van belang. In mijn vak: de enigen die weten dat een student met een oprot-zes afstudeert zijn de examinatoren en de student zelf. Voor jou is belangrijk wie je bereiken wilt. Horen daar de leden van de commissie bij?
    Een citaat van een (bekende) criticus is die wellicht van toepassing is in deze: “Un critique, c’est un homme qui connaît la route, mais qui ne sait pas conduire.” – Kenneth Tynan.
    Veel succes met je werk dat via de site zeker meer bekendheid gaat krijgen!
    Peter.

    Like

    • Dank je Peter, wat lief van je. En ja, je hebt gelijk, ik moet me niet uit het veld laten slaan door het oordeel van die ballotagecommissie en gewoon doorgaan met dingen maken die ik zelf mooi vind. Maar flink wat verkopen zou ook leuk zijn 😉

      Like

  2. Hey Cécile, een ballotagecommissie…wat een gewichtig woord!
    Van die quotering moet je je helemaal niks van aantrekken, gewoon doorgaan met wat je zelf leuk en mooi en fijn vindt om te maken; dat is toch het allerbelangrijkste hé! Ikzelf geniet ook ongelofelijk als ik samen met mijn kleinzoons een knutseltje maak, dat is toch onbetaalbaar! We gaan weldra eens een herfstkijkkastje maken, de kartonnen doosjes heb ik al, maar eerst gaan we samen eens naar het bos om een en ander bruikbaars bijeen te sprokkelen..

    groetjes,
    Kathleen

    Like

  3. Pingback: Living with Art | Atelier Cécile

  4. Pingback: Steampunk 4 | Atelier Cécile

  5. Pingback: Steampunk | Atelier Cécile

Leave a Reply

