een kado ter ere van mijn 20ste boek!

 

In januari dit jaar begon ik aan een boek over ‘Tijd’.

Dit project vroeg heel wat meer tijd dan normaal terwijl ik minder tijd had dan ik gewend was.

Maar het boek over  het begrip tijd is eindelijk klaar! Negen maanden draagtijd voor dit ‘kindje’.

Ze heet TimeFlies en is aardig op gewicht.

Ik heb er nog geen foto’s van, die komen later.

Al mijn altered books zijn bijzonder en uniek (vind ik), maar dit is de Dik Trom van mijn boeken. Een bijzonder kind, en dat issie, zou Pa Trom zeggen.

Time Flies is mijn TWINTIGSTE Altered Book !!!!

 

Om dit te vieren verloot ik éen van mijn kunstwerken ( oningelijst) .

Wil je in aanmerking komen voor dit cadeau laat dan een bericht achter  bij de commentaren onder deze blog.

Op 1 november geef ik alle commentaren een nummer ( volgorde van binnenkomst) , maak lootjes en trek een nummer (of ik zoek een random-nummer-trekker op internet).

De afzender van het commentaar met dit nummer wint de prijs.

Zo snel mogelijk na 1 november maak ik de winnaar/winnares bekend.

Wil je er zeker van zijn niets te missen neem dan een abonnement op deze blog!

 

Dank voor het lezen van dit bericht.

IMG_2762 B

3 thoughts on “een kado ter ere van mijn 20ste boek!

Leave a Reply

