Creatief

Hallo lieve lezers en lezeressen,

te laat maar welgemeend: Een gelukkig en gezond 2015 met alles wat je nodig hebt 🙂

 

Tijd om veel te schrijven heb ik momenteel niet, maar ik wil jullie wel graag 2 dingen laten zien waarmee ik de afgelopen weken bezig was.

 

Zoals gewoonlijk heb ik nog meer projecten op stapel staan, waaronder mijn eerste zelf- ingebonden boek : )  ( over bomen) en een  mooi houten opbergkistje waar ik de vaselinetechniek op los heb gelaten en nog steeds ( begon er in januari 2014 aan) een derde boek over steampunk.  Bovendien kreeg ik op mijn verjaardag van Bert meerdere grote vellen dik handgeschept papier, deels gekleurd met plantaardige verven, deels wit met er in verwerkte bloemen en bladeren. Een deel van het papier is gemaakt van ananas-bladeren , het andere deel van moerbeibast. Als de dagen wat lichter worden zal ik er foto’s van maken en hier tonen want flitslicht doet de kleurenrijkdom niet uitkomen.

Van Monique en Martijn kreeg ik een nieuw toetsenbord voor mijn computer, vandaar dat in deze blogpost heeeeeeeeel wat minder typefouten zitten dan in eerdere posts.

 

Zo en nu de 2 foto’s die ik al aankondigde:

 

Alle zegen komt van boven

Alle zegen komt van boven

IMG_4111

Erg wild voor mijn doen he?

 

2 thoughts on “Creatief

  1. Pingback: Modern World | Atelier Cécile

Leave a Reply

