Passie

Momenteel schilder ik zo vaak dat het fotograferen en laten zien van mijn werken achterloopt. Niet alleen hier, maar ook op mijn exto-site (  hier ). Daar komt nog bij dat er iets mis is met de memorycache van Exto zodat het niet lukt geüploade werken en hun beschrijving op te slaan. Vanmorgen was dat het geval met dit werk:

IMG_4216

 

Ik had er zo’n mooie beschrijving bijgemaakt. Over de veelkleurige achtergrond gemaakt met de vaseline-techniek, over de roodkoperen cirkel die boven de ondergrond “zweeft” , over de geelkoperen ringetjes die de uitgaande lijnen deels opvangen.

Nou ja, allemaal heel ‘artsy’.

Ach ik doe wat spottend, maar ik ben erg happy met dit kleine werk van 15 x 15 cm, het heeft een achtergrond die me echt goed bevalt.
De inspiratie voor dit werk komt van Seth Apter.
Het werk is via mijn winkel op exto te koop voor 40 euro.
Via deze site voor 30 euro plus verzendkosten.

3 thoughts on “Passie

Leave a Reply

