Untitled (voorlopig)

Mijn laatst gemaakte schilderij heeft nog geen titel.

Een foto van dit schilderij heeft al gestaan op de MixedMedia club op Facebook waar ik lid van ben.
Daar heb ik gemerkt dat het middenstuk van het werk dat er bovenop ligt, ook gezien kan worden als een verdieping ipv een verhoging.
Ik heb daar ook gevraagd om een naam suggestie voor dit werk.

Iemand zag er een vulkaan in.

Een ander vond dat het middenwerk op een voetafdruk leek en suggereerde ‘Lost” als titel.

 

abstract

abstract

 

Welke naam lijkt jou toepasselijk?

7 thoughts on “Untitled (voorlopig)

    • o ja Peter, het onbekende is fascinerend,, er bestaan zoveel raadsels, alleen al op Aarde. Ik denk dat ik, als ik een gezond lichaam had gehad, de hele wereld aan het afreizen zou zijn om al die vreemde onbekende dingen te bekijken en zo mogelijk te onderzoeken. Neem alleen al het feit dat in bv piramides geen teken te zien is van walmende toortsen en de afbeeldingen in de hieroglyphen van enorme gloeilampen. Zouden die lampen hebben kunnen branden? En zo ja, waar haalden die oude Egyptenaren elektriciteit vandaan? Zie ook mijn reactie op jouw reactie bij Vertrokken met onbekende bestemming.

      Like

Leave a Reply

