Het geheim van de stier

Carol Nelson is een amerikaanse kunstenares die, vind ik, mooie dingen maakt.

Natuurlijk vind ik niet alles (even) mooi wat ze maakt, maar zelfs iets wat ik niet mooi vind kan nog wel heel inspirerend zijn. Dat had ik met het paneel met kistje en canvas in deze blog van haar.

 

Ik had een klein houten paneeltje liggen, 20 bij 15 bij 1,5 cm, een goed sluitend houten doosje ( waarin zich ooit eens een vergulde-orchidee-broche bevond), een papier-maché bakje en wat mooie en leuke dingen waaronder een stierenkopje.

Dit is het geworden.

 

van voren

van voren

Het doosje wat open kan zit wat verscholen en dat is dus het geheim van de stier.

 

van onderen en opzij

van onderen en opzij

het dichte doosje

het dichte doosje

het open doosje

het open doosje

 

Het paneeltje heeft een gaatje achter om het aan op te hangen.

Als jij dit kunstwerkje zou kopen ( het is te koop voor 40 euro) wat zou jij dan in het bakje en het doosje doen?

2 thoughts on “Het geheim van de stier

Leave a Reply

