2015 herzien

Aan alle lezers van deze blog: Dank jullie wel voor het lezen van mijn schrijfsels en het bekijken van mijn foto’s.
De statistieken hulpaapjes van WordPress.com heeft een 2015 jaarlijks rapport voor deze blog voorbereid.
Uit dit rapport blijkt onder andere dat mijn blog op incidentele basis gelezen werd in 26 landen. Nu vraag ik me af of het nuttig is om deze blog altijd of vaker in het engels te schrijven.

Wat denken jullie?

Gaarne reageren via de reactieknop onderaan.

Bij voorbaat dank!
Een een heel gelukkig 2016 toegewenst!

Hier is een fragment:

In een San Francisco kabelbaan passen 60 mensen. Deze blog werd in 2015 ongeveer 2.300 keer bekeken. Als je blog een kabelbaan zou zijn, zou die ongeveer 38 reizen nodig hebben voordat die zoveel mensen zou kunnen vervoeren.

Klik hier om het complete rapport te bekijken.

4 thoughts on “2015 herzien

  1. Zeker wanneer je wat tekst en uitleg wil geven over het hoe, wat en waarom van jouw werk is engels interessant. Jouw aanspreekpubliek wordt mondiaal, niet dat de toeloop meteen massaal op gang komt maar na verloop van tijd kan dat interessante contacten met zich mee brengen.
    Wellicht interessant om jouw belangrijkste gepubliceerde pagina’s te vertalen en samen met nieuwe pagina’s te publiceren op een nieuwe engelstaige blog… wel, ik brainstorm hier maar wat uit de losse pols… take it easy en vooral hou de werkdruk van jouw personeel wat beperkt 😉
    Vriendelijke groeten en jou een gelukkig 2016 toegewenst vanuit het land van friet en bier (kom; kom geen discussie, dàt zijn wij, niet jullie)

    Liked by 1 person

    • Dank je Ludwig voor je uitgebreide antwoord. Moet nog even nadenken over het idee van een aparte engelstalige blog. Zoveel Belgen en Nederlanders kunnen makkelijk Engels lezen en 2 blogs ( nu ja, eigenlijk 3 want ik heb nog een blog hierop WordPress) met dezelfde inhoud kost wel dubbel fotoruimte.
      Eten Belgen echt meer friet en drinken ze echt meer bier dan Nederlanders?
      Als ik hier in de supermarkt de bieromzet zie (minstens een krat voor het weekend per huishouden)
      en het grote aantal lavelozen tijdens de dagen van de Kermis ( De Merke, op zijn Fries) dan kan ik me dat nauwelijks voorstellen.
      groetjes uit het land van melk en meren 😉

      Like

Leave a Reply

